Handelsvilkår

Fragt

Hos Nordicfeel tilbyder vi gratis fragt på alle ordrer. Vi leverer din pakke med Post Danmark.

Leveringstid til Københavns område 2-5 hverdage.

Leveringstid udenfor Københavs område 3-7 hverdage.

Levering

Varer som bestilles inden klokken 17 på hverdage sendes oftest samme dag. Bestiller du om aftenen eller i weekenden vil pakken sendes til dig næstkommende hverdag. Levering sker til din hjemadresse eller til nærmeste posthus/postbutik.

I tilfælde af en vare ikke er på lager og skal bestilles hjem fra leverandøren, vil der tilkomme længere leveringstid, hvilket vil være angivet på hjemmesiden under det enkelte produkt. Du har som forbruger ret til at hæve bestillingen / returnere varer uden beregning ved eventuel forsinkelse hvis du ikke har modtaget information om en ny leveringsdato. For uafhentede pakker vil du blive faktureret kr. 250,-. Dette betyder at den bestilte vare skal hentes ved Post Danmark før den bliver returneret til os. Hvis du opdager skader på emballagen ved levering, meddel dette straks til Post Danmark når du henter pakken og til os via mail.

Mindste købsgrænse

NordicFeel fordrer en mindste købsgrænse på 100 kr.

Pris

Prisern inkluderer moms på 25%. Ved bekræftet order, kan prisene kun ændres af omstændigheder som NordicFeel ikke har kontrol over, eksempelvis ændret moms.

Betalingsbetingelser

Betaling kan gjøres ved faktura, delbetaling eller bank / kredittkort.

Faktura via Klarna - Du betaler per faktura med 14 dagers kredit. For at handle med faktura, skal du være over 18 år og ikke have kredit historie. Fakturagebyr på kr. 29,- tilkommer. På købstidspunktet bliver der foretaget et kredittjek som i nogle tilfælde indebærer at der tages kreditoplysninger. Du vil i så fald modtage en kopi af kredit-rapporten med posten.

Delbetaling via Klarna - Afbetaling via Klarna - Gennem et samarbejde med Klarna kan vi tilbyde dig muligheden for at dele betalingen op i et valgt antal måneder og selv bestemme, hvor meget du ønsker at betale hver måned. Du kan også vælge betalingskampagner når disse er tilgængelige. En betalingskampagne betyder, at man handler nu, og først bliver faktureret den kampagnemåned som er valgt. Læs mere.

Bank- og kreditkort - Vi accepterer Visa og MasterCard. Alle transaktoner er krypteret via SSL (Secure Sockets Layer) og administreres af vores partner for betalingsløsninger, PayEx (www.payex.se). For ekstra sikkerhed bruger vi også 3D-Secure, den globale sikkerhedsstandard som er udviklet af VISA og MasterCard til betalinger via Internetet.

PayExs betalingsløsninger er PCI DSS certificeret af Visa og MasterCard. Af sikkerhedsmæsige årsager lagrer vi ikke sensitive betalingsinformation som for eksempel kortnummer hos os. Alt information som opgives er krypteret til stedet på betalingsiderne hos PayEx som er sikret med SSL-certifikater.

Returnering af varer

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på nordicfeel.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen.

Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt. Fortrydelsesretten gælder for ikke bade- og undertøj.

Hvis du fortryder købet, kan du maile til: info@nordicfeel.dk.Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen eller aflevere den personligt på ovenstående adresse.

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Beløbet bliver overført til det kort du har betalt med eller på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen. Eneste omkostning du har når du fortryder, er portoen for at sende varen tilbage til os.

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Det er ikke et krav, men ekspeditionen går hurtigere.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

OBS! Kontakt os altid på NordicFeel før du sender en vare retur.

Reklamation

Når du handler på NordicFeel.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to uger efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

OBS! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

For reklamationer kontakt os via e-mail på info@nordicfeel.dk..

OBS! Kontakt os altid på NordicFeel før du sender en vare retur.

Sikkerhed og Fortrolighed

I forbindelse med køb eller registrering på NordicFeel.se (ejet af Nordic Web Trading AB, 556746-8904) godkender du, at vi gemmer/lagrer og behandler dine oplysninger for at kunne administrerer dine køb, udføre markeds- og kundeanalyser, samt for at sende kundetilpassede medlemstilbud. Vi sætter pris på din fortrolighed, og forholder os derfor til Personoplysningsloven som bland andet siger, at du har ret til at, en gang per kalenderår, tage del i din information, som vi har registreret. For at tage del i oplysningerne skal du sende et brev til os på NordicFeel, til Nordic Web Trading Filial Af Nordic Web Trading AB Sverige, Kalkbrænderiløbskaj 6, 2100 København Ø. Hvis informationen viser sig at være fejlagtig, ufuldstændig eller irrelevant, så kan du forlange at informationen modificeres eller fjernes. Kontakt da vores kundeservice.

Personoplysningerne som NordicFeel behandler er dit personnummer, navn, køn, e-mail, telefonnummer, købe-, betaling- og ordrehistorik, betalings- og kreditkortsnummer, leveringsadresse, samt IP-adresse. De behandles, når du selv afleverer eller har afleveret oplysningerne til os, eller når vi har indsamlet dem på webpladsen gennem Cookies. Oplysningerne kan også blive brugt til at udsende SMS og e-post, hvis du ikke har haft nogle indvendinger imod dette. Du har mulighed for at kontakte vores kundeservice når som helst, med henblik på at afbryde markedsføringen, der er rettet til dig personligt.

Nordic Web Trading AB, 556746-8904, Högsbyvägen 3, 35274 Växjö, Sweden, er personoplysningsansvarlig i forhold til behandlingen af dine personoplysninger. Kontakt os via post eller info@nordicfeel.dk.

 

Vi ønsker, at du føler dig tryg, når du handler hos os, og derfor er vi forpligtiget til at beskytte dine oplysninger og sikre at dine oplysninger ikke havner i forkerte hænder. Fx anvendes der envejskryptering ved behandling af dit betalings- og kreditkortsnummer med henblik på at forhindre at uvedkommende får adgang til disse. Vi lader desuden ikke andre samarbejdspartnere eller anden tredje part tage del af dine personoplysninger, medmindre der foreligger særskilte anledninger til dette, som fx at politi, anklagere eller lignende instanser anmoder om disse oplysninger.

NordicFeel kræver dit personnummer ved køb for at øge sikkerheden, men også for at kunne kontrollere din kreditværdighed, samt sikkerstille, at du som kunde er over 18 år gammel. Vi forbeholder os retten til at begrænse betalingsalternativ eller annullere ordrer fra personer, som har opgivet fejlagtige personoplysninger og/eller har betalingsanmærkninger.

Hvis du samstemmer i at være registreret kunde hos NordicFeel, så gemmes dine oplysninger, indtil du afregistrer dig, hvilket du kan gøre når som helst. Hvis du vælger ikke at registrere dig som kunde hos NordicFeel, gemmes dine oplysninger så længe det er nødvendigt i forhold til lovkrav, eller for at kunne opfylde leverance- eller garantiforpligtelser eller lignende, samt for at kunne gennemføre markeds- og kundeanalyser. Hvis hele eller dele af NordicFeel sælges eller integreres med anden virksomhed, kan dine personoplysninger gives til vores rådgiver, eventuel køber og dennes rådgiver, og videregives til virksomhedens nye ejer.

NordicFeel forbeholder sig retten til at ændre i denne Integritetspolicy når som helst, i den udstrækning ændringerne er nødvendige for at eliminere fejl eller for at opfylde nye legale eller tekniske krav.

 

 

Tvist

Ved eventuel tvivl følger vi anbefalingerne fra Forbrugerklagenævnet. Eventuelle tvister omkring disse vilkår afgøres i henhold til dansk lov.

Øvrigt

Er du under 18 år skal vi have dine forældres samtykke.

Information om Cookies

På NordicFeel.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser. Hvis du har spørgsmål angående dine cookies kan du henvende dig til info@nordicfeel.dk.

Webstatistik

Vi bruger en webstatistik på NordicFeel.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Webstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere NordicFeel.dk.

Produktet er lagt i varekurven