0 Varekurv

Kundeservice

Kan vi hjælpe med noget?

Du kan kontakte os på info@nordicfeel.dk.Vi svarer på mails mandag til fredag fra 8 til 16, og vores mål er at besvare alle mails indenfor 24 timer fra at de er modtaget. Hvis du har handlet i vores webshop og har spørgsmål omkring din bestilling er det vigtigt at du skriver dit fakturanummer og kundenummer. Så bliver det lettere for os at hjælpe dig!

Inden du kontakter os - Se Spørgsmål og svar.

Sådan handler du hos os

Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.

Indtast dine personlige oplysninger

Vælg forsendelses/betalingsmåde

Godkend vores forretningsbetingelser

Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet

Bestilling

På NordicFeel.dk kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

Når du handler med NordicFeel.dk indgås aftaler på dansk.

Det er ikke muligt, at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til info@nordicfeel.dk.

Betaling

Betalingskort - Betal med Visa, MasterCard eller Maestro. Gebyr 0 kr.

Klarna Faktura - Gebyr 29 kr.

Klarna Konto/Afbetaling - Afbetal dit køb. Du betaler fra 1/24-del af totalbeløbet (mindst 50 DKK.) per måned. En faktureringsafgift på 29 DKK./køb tilkommer. Gebyr 29 kr.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra NordicFeel.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Ønsk eller giv os et tip om et produkt

Savner du et produkt i vores sortiment kan du ønske det til vores indkøbsafdeling her.

Spørgsmål om eksisterende bestillinger

Vi beder dig om bare at kontakte os bare én gang per spørgsmål, så at vi slipper for at besvare dit spørgsmål flere gange og på den måde kan du få en kortere og bedre svartid generelt. Se eventuelt vores ”Spørgsmål og svar”sektion, for måske at få svar på dit spørgsmål med det samme.

Reklamation

Det er vigtigt for os at du føler dig godt behandlet når du har lagt en bestilling hos os. Hvis du af nogen grund vil reklamere en vare er vores mål at behandle din retur så effektivt og hurtigt som muligt. For at underlette denne proces medsendes gerne både kundenummer og fakturanummer, men mindst en af delene. Når vi har modtaget og gennemgået din reklamationsansøgning sender vi et reklamationsnummer samt en beskrivelse af hvordan du sender din vare retur til os.

Øvrige spørgsmål

Finder du ikke svaret du søger under ”Hyppigt stillede spørgsmål og svar” og dit spørgsmål ikke omhandler reklamationer eller en eksisterende bestilling, er du velkommen til at stille dit spørgsmål her.

Forslag og forbedringsmuligheder

Findes der noget som vi kan blive bedre til hører vi rigtig gerne fra dig. Hvordan kan vi forbedre din oplevelse på hjemmesiden?

Kontaktformular:

I øjeblikket har vi tekniske problemer med vores kontaktformular. Hvis din meddelelse ikke kan sendes, bedes du kontakte os om din sag via info@nordicfeel.dk.

Produktet er lagt i varekurven