Kategorier
Filter

Købe- og leveringsbetingelser

Fragt

Gratisfragt Vi sender din pakke som varebrev. Leveringstiden er 2-7 hverdage. Pris 0 kr.

Levering

Varer som bestilles inden kl. 17.00 på hverdage sendes som sædvanligt samme dag. Hvis du har placeret en ordre om aftenen eller i løbet af weekenden, vil varerne blive pakket og sendt til dig næstkommende hverdag. I de tilfælde hvor en vare skal bestilles hjem fra en leverandør, kan leveringstiden være noget længere, men dette vil da være angivet på siden.

Du som konsument har ret til at hæve købet ved en eventuel forsinket levering, medmindre du godkender et nyt leveringstidspunkt. Hvis du fortryder dit køb kontakt da kundeservice på info@nordicfeel.dk. Uafhentede pakker debiteres med 250 kr.

Ved skader på pakken ved leveringen skal dette omgående anmeldes til postudleveringsstedet, hvor du henter din pakke. For at du skal kunne føle dig tryg ved din ordre, så kontrolvejes samtlige pakker vi sender.

Mindste købsgrænse

NordicFeel fordrer en mindste købsgrænse på 100 kr, for at kunne give dig bedst mulig service og fri fragt.

Pris

I priserne indgår der moms på 25%. Ved en bekræftet bestilling kan priserne kun ændres af omstændigheder, som NordicFeel ikke råder over, fx ændret moms. Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl som fx priser og specifikationer m.m.

Betaling

I samarbejde med Klarna tilbyder vi fakturabetaling, delbetaling og kortsbetaling. Betaling via kort er gratis. Hvis du vælger at betale med faktura, så har du 14 dages betalingsbetingelser, og fakturaen sendes fra Klarna med gebyr 29 kr. Du modtager altid en følgeseddel sammen med din bestilling. Mere information og fuldstændige vilkår om Klarnas betalingsmetode finder du her: Vilkår Klarna Checkout.

Hvis du handler med faktura eller delbetalning så er du velkommen til at kontakte Klarna for support, men hvis du har betalt via dit kort så kontakt vores kundeservice på info@nordicfeel.dk.

Fortrydelsesret

Når du køber varer fra os, så har du som kunde 14 dages fortrydelsesret, fra den dato du har modtaget varen, (uden du behøver at oplyse anledningen til, hvorfor du ønsker at ophæve købet). Fortrydelsesretten gælder dog ikke undertøj og badetøj, der på grund af sundhedsmæssige eller hygiejniske grunde, ikke kan returneres, når forseglingen er blevet brudt af dig som forbruger. Hvis du har bestilt flere varer som leveres hver for sig, eller en vare som leveres i flere dele på forskellige tidspunkter, så har du ret til at ophæve købet indenfor 14 dage fra den dato, du har modtaget den sidste vare, respektive den sidste del af varen. Hvis du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret, skal du tydeligt meddele os dette meget gerne via e-mail eller som alternativ via brev. Det er dog yderst vigtigt, at meddelelsen indeholder dit navn, adresse, samt eventuelt telefonnummer og e-mailadresse, hvis du ønsker at ophæve dit køb. E-mailadressen du bedes maile til er: info@nordicfeel.dk og postadressen er:

 

Nordic Web Trading
Högsbyvägen 3
352 50 Växjö

SWEDEN

 

Vær venlig at angive kundenummer eller fakturanummer ved henvendelse for at vi skal kunne yde hurtigst mulig service.

 

Ønsker du at sende os en meddelelse per post om, at du vil ophæve dit køb, så kan du anvende dig af forbrugeraftalelovens standardfortrydelsesformular. Bemærk at dette er helt frivilligt. Forbrugeraftalelovens standardfortrydelsesformular er tilgængelig via dette link:  https://www.retsinformation.dk/forms/r0710.aspx?id=160666#Bil3

 

For at vi skal kunne anse, at ophævelsen af købet er gjort indenfor dine 14 dages fortrydelsesfrist, så er det tilstrækkeligt, at du sender os en meddelelse om, at du har til hensigt at benytte dig af din fortrydelsesret inden selve fortrydelsesfristen udløber. Hvis du benytter dig af fortrydelsesretten skal du, uden unødig forsinkelse og senest indenfor 14 dage fra det tidspunkt, du meddelte os, at du ønskede at ophæve købet, returnere produktet til os for egen regning. Returnering af varen skal ske til ovenstående adresse.

 

Hvis du vælger at ophæve dit køb, så refunderer vi din betaling, samt din forsendelsesomkostning. Eventuelle yderligere leveringsomkostninger, som følge af at du har valgt en anden forsendelsesmetode end den billigste forsendelsesmetode vi tilbyder, vil dog ikke blive refunderet. Omkostninger i forbindelse med returnering af varer, der ikke kan sendes med almindelig post, tilbagebetales ikke. Denne type af omkostninger skal du selv stå for i forbindelse med returnering af varen. Omkostningerne anslås til maksimalt ca. 150 kr. Vi har endvidere ret til at opkræve dig som forbruger for vares eventuelle værdimindskning, hvis du har håndteret varen i højere grad, end det var nødvendigt, for at bestemme dens egenskaber eller funktion.

 

Tilbagebetalingen vil blive foretaget uden unødig forsinkelse, og altid indenfor 14 dage fra og med den dag, hvor vi informeres om din beslutning at ophæve købet, og forudsat at vi indenfor dette tidsrum har fået varen i retur, eller modtaget en kvittering på at varen er returneret til os. Vi anvender samme betalingsmiddel i forhold til tilbagebetalingen, som du brugte ved købstilfældet, medmindre vi udtrykkeligt har aftalt en anden tilbagebetalingsform.

 

OBS! På samtlige produkter fra Remington er der 100 dages fortrydelsesret uanset værdi, med undtagelse af tilbehør og accessoires. Mere information om returret, og hvordan du forholder dig i en sådan situation, kan du finde på denne side:

http://se.remington-europe.com/microsites/100-dagar-%C3%B6ppet-k%C3%B6p/
 

Ud over fortrydelsesret er der mindst to års garanti på samtlige Remington produkter. For at få yderligere et års ekstra garanti på købte produkter, bedes du registrere dig/produktet inden 28 dage efter købet på følgende side: https://dk.remington-europe.com/product-registration.html

 

Reklamation

Som kunde har du ret til at reklamere fejl i forhold til en bestilt vare inden for en rimelig tid fra det, at du opdager eller burde have opdaget eventuelle fejl eller mangler ved varen. Vi anbefaler, at du henvender dig til os, så hurtigt som muligt, med din reklamation. Reklamationer skal under alle omstændigheder ske inden for tre år fra den dato du har modtaget varen*. Reklamationer skal indberettes via e-mail til info@nordicfeel.dk eller per post til:

 

Nordic Web Trading
Högsbyvägen 3
352 50 Växjö
SWEDEN

 

Vær venlig at angive kundenummer eller fakturanummer ved henvendelse for at vi skal kunne yde hurtigst mulig service.

 

I forbindelse med en reklamation skal varen returneres til os på ovenstående adresse. Når vi har modtaget varen vil den blive kontrolleret, og hvis reklamationen godkendes, vil den blive håndteret i overensstemmelse med forbrugeraftalelovens §8, ved i første omgang at reparere varen, eller levere et nyt produkt. I visse tilfælde kan det i stedet være aktuelt med et nedslag i prisen, eller at vi refunderer omkostningen for varen til dig.

 

Ved godkendelse af en reklamation dækker vi dine forsendelsesomkostninger og eventuelle andre udgifter, som du har haft som følge af reklamationen. Fragtomkostninger og andre omkostninger forbundet med reklamationen godtgøres kun mod forevisning af kvitteringer. Selvom vi godkender en reklamation, er du altid forpligtet til at begrænse omkostningerne som følge af reklamationen. Det er derfor kun forsvarlige omkostninger, der refunderes.

 

Ved modtagelse af en reklamation vil varen blive kontrolleret i henhold til beskrivelsen af eventuelle fejl, som du som kunde har angivet i forbindelse med reklamationssagen. Det er derfor vigtigt, at du giver en så detaljeret beskrivelse som muligt. Hvis varen, efter kontrollen, eftervises som fejlfri, eller det konstateres at fejlen/skaden er påført udefra, og at reklamationen derfor ikke godkendes, vil du som kunde blive debiteret vores omkostninger i forhold til kontrol af varen samt fragtomkostninger.

 

*Her på NordicFeel.dk har du som kunde altid 3 års reklamationsret på vores produkter, dog med undtagelsen af produkter fra ghd, hvor du som kunde har 2 års garanti.

Säkerhet och sekretess

I forbindelse med køb eller registrering på NordicFeel.dk (ejet af Nordic Web Trading AB, 556746-8904) godkender du, at vi gemmer/lagrer og behandler dine oplysninger for at kunne administrerer dine køb, og udføre markeds- og kundeanalyser. Vi sætter pris på din fortrolighed, og forholder os derfor til Personoplysningsloven som bland andet siger, at du har ret til at, en gang per kalenderår, tage del i din information, som vi har registreret. For at tage del i oplysningerne skal du sende et brev til os på NordicFeel, til Nordic Web Trading Filial Af Nordic Web Trading AB Sverige, Kalkbrænderiløbskaj 6, 2100 København Ø. Hvis informationen viser sig at være fejlagtig, ufuldstændig eller irrelevant, så kan du forlange at informationen modificeres eller fjernes. Kontakt da vores kundeservice på info@nordicfeel.dk.

Personoplysningerne som NordicFeel behandler er dit personnummer, navn, køn, e-mail, telefonnummer, købe-, betaling- og ordrehistorik, betalings- og kreditkortsnummer, leveringsadresse, samt IP-adresse. De behandles, når du selv afleverer eller har afleveret oplysningerne til os, eller når vi har indsamlet dem på webpladsen gennem Cookies. Du har mulighed for at kontakte vores kundeservice når som helst, med henblik på at afbryde markedsføringen, der er rettet til dig personligt.

Nordic Web Trading AB, 556746-8904, Högsbyvägen 3, 35250 Växjö, Sweden, er personoplysningsansvarlig i forhold til behandlingen af dine personoplysninger. Kontakt os via post eller info@nordicfeel.dk.

Vi ønsker, at du føler dig tryg, når du handler hos os, og derfor er vi forpligtiget til at beskytte dine oplysninger og sikre at dine oplysninger ikke havner i forkerte hænder. Fx anvendes der envejskryptering ved behandling af dit betalings- og kreditkortsnummer med henblik på at forhindre at uvedkommende får adgang til disse. Vi lader desuden ikke andre samarbejdspartnere eller anden tredje part tage del af dine personoplysninger, medmindre der foreligger særskilte anledninger til dette, som fx at politi, anklagere eller lignende instanser anmoder om disse oplysninger.

NordicFeel kræver dit personnummer ved køb for at øge sikkerheden, men også for at kunne kontrollere din kreditværdighed, samt sikkerstille, at du som kunde er over 18 år gammel. Vi forbeholder os retten til at begrænse betalingsalternativ eller annullere ordrer fra personer, som har opgivet fejlagtige personoplysninger og/eller har betalingsanmærkninger.

Hvis du samstemmer i at være registreret kunde hos NordicFeel, så gemmes dine oplysninger, indtil du afregistrer dig, hvilket du kan gøre når som helst. Hvis du vælger ikke at registrere dig som kunde hos NordicFeel, gemmes dine oplysninger så længe det er nødvendigt i forhold til lovkrav, eller for at kunne opfylde leverance- eller garantiforpligtelser eller lignende, samt for at kunne gennemføre markeds- og kundeanalyser. Hvis hele eller dele af NordicFeel sælges eller integreres med anden virksomhed, kan dine personoplysninger gives til vores rådgiver, eventuel køber og dennes rådgiver, og videregives til virksomhedens nye ejer.

NordicFeel forbeholder sig retten til at ændre i denne Integritetspolicy når som helst, i den udstrækning ændringerne er nødvendige for at eliminere fejl eller for at opfylde nye legale eller tekniske krav.

Tvist

I forbindelse med en tvist har du som forbruger altid mulighed for at fremføre tvisten for Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen via Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet. Vi har som policy at følge Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen rekommandationer. Du kan kontakte Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet via hjemmesiden klagonline.forbrug.dk eller ved at sende et brev til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen på adressen:

 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

 

Du kan også henvende dig til EU-kommissionen, via deres online-platform, med henblik på en alternativ tvistløsning: http://ec.europa.eu/consumers/odr

 

 


 

 

Øvrigt

Er du under 18 år kræves en værges godkendelse, for at du kan handle hos os.

Information om Cookies

Når du benytter vores hjemmeside nordicfeel.dk, så accepterer du, at vi anvender cookies. Cookies er en nødvendighed, for at en hjemmeside skal kunne fungere, og da de hjælper med at kortlægge dit besøg på hjemmesiden, har vi på NordicFeel mulighed for at optimere, målrette og skræddersy en hjemmeside, der er tilpasset dine behov og interesseområder. Det interessante med cookies er bl.a., at de memorerer, om du tidligere har besøgt vores hjemmeside, om du er indlogget, hvilket sprog og hvilken valuta, som du ønsker på hjemmesiden etc. Hele din indkøbskurv bliver gemt i cookies, og uden disse er det ikke muligt at handle via vores hjemmeside. Læs mer om vores hjemmesides brug af cookies her.